reklama

Keby ma stretol vizážista Alex

Keby ma stretol vizážista Alex, asi by pri pohľade na mňa odpadol nad toľkou ignoranciou toho, čo je tak posvätne „in“ a trendy. Jasné, že by mi nevenoval ani jeden pohľad, nepatrím totiž do skupiny, ktorá by bola pre hodnotenie uznávaných módnych policajtov zaujímavá, ale v rámci piatkového snívania som si skúsila predstaviť to „čo keby“ a pre istotu, ale naozaj len pre istotu, aby neodpadol, som si vytrhala obočie a nalakovala nechty. Na detailoch totiž stojí svet – vraj.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Možno to svoje hodnotenie vonkajška známych žien ani neberie tak puritánsky, ako je prezentované, že predýcha to, že ženy nemajú zladené topy so „spodkami“, účesy s topánkami, make-up so súčasným trendom, možno si len proste robí svoju prácu – hodnotiacu, a proste to len tak pomenuje, a je mu jedno, že práve poukázal na, ako sa to povie? - spoločenské faux paux. Keď mi ľudia máme tak radi také tie ohováračky, posudzovanie, poukazovanie na naše nedostatky, ohŕňanie nosom. Ale zase, možno od malička vyrastal v prostredí plnom krásy a harmónie a odpadáva nefalšovane vždy, keď niečo nie je glamour. Možno má naozaj nos na to, čo je vkusné, čo sedí, čo robí ženy a mužov krásnymi – v tej najvrchnejšej, osobnej PR vrstve. Každopádne, strašne by ma nahneval, keby som sa s princeznovským pocitom, odetá do toho najlepšieho, čo som kedy mala, objavila na nejakom plese a on by neocenil to, aká šťastná a vzletná sa cítim, ako sa mi zľahka točia šaty a kde tu sa niečo na mne zaleskne, tak ako očakávanie v mojich očiach a miesto toho, aby videl, že je všetko ako v nádhernom spomalenom zábere a tá chvíľa navždy vonia, by zabil, že je na mne niečo za zenitom, že ten výber outfitu nie je zrovna šťastný, že s doplnkami som to trochu prehnala a laku vo vlasoch som použila málo, a tomu celému by dal známku 5. Ja viem, je to jeho práca, ale niekedy by som ho vzala na prechádzku tichým mestom, do sveta neviditeľných víl a princezien, ktoré sa mestom vlečú v ťažkých topánkach, no vnímajú len krásu okamihu, v ktorom sú oni tie krásne a nič neprekoná ich motýlie sny. Alex sa mi celkom iste vykašle na to, ako sa cítim, keď mám na sebe podľa neho ten hrozný outfit, nespraví asi krok smerom ku mne a tým mojim čudným vzletným predstavám o tom, že som krásna víla, ktorá sa raz zjaví na nejakom plese, aj keď vôbec nevie, čo by bolo vhodné si obliecť. Tak som teda aspoň ja spravila krok smerom k úžasnému Alexovmu svetu (vážne nie som ironická, veď „on vie“, ja len tak „preciťujem“) a vytrhala som si aspon teda to obočie nalakovala tie nechty. Malý krôčik pre Alexa, ale veľký pre môj osobný pokus o zlepšenie mojej PR vrstvy. Vraj francúzska manikúra je už dávno out, ale keď pod ňou nevidno stopy po čokoláde. Každopádne, po tej čokoláde vidno stopy zase inde, ale ja by som sa predsa len radšej motala s čokoládou po tom tichom meste, v tých starých ťažkých topánkach a o tom plese, kde to žije, hodnotí sa a známkuje, radšej iba snívala. Alebo možno raz príde kúzelník Alex a povie:“Toto si obleč, moja“ a ja konečne budem vedieť, čo je lepšie – motať sa bez outfitu, no lietať v snoch, alebo byť v tom outfite a ….fakt zatiaľ neviem, čo prežívať.

Miroslava Luptakova

Miroslava Luptakova

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu